יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

ענבל מיוחס - ליווי כלות

"ליווי כלה-הכלת כלה"

ענבל מיוחס- פנים אל מול פנים -  מתקשרת, יועצת, מנחה ומלווה תהליכי מודעות, בעלת נסיון רב בעבודה פנימית עם אנשים, יצרה מתנה חדשה למען הכלה והזוג המתחתן. ענבל: " לקראת החתונה, בלחץ ההכנות וההוצאות, מצטבר לא פעם חוסר שקט רב אצל הזוג הצעיר. גם אנשים שחיים ביחד שנים לפני החתונה, הטקס והמסיבה על כל המורכבות שבהם יוצרים תחושות שונות. ראיתי לנכון להציע זמן איכות של הקשבה, התבוננות, תכנון וחשיבה על המשפחה החדשה שאתם יוצרים, תקשור המסייע למקד תשובות לשאלות שמתעוררות, מסז', ועוד. התהליך מוצע במסגרת של בין מפגש למס' מפגשים, ובשיאו ניתן לשלב מעגל רווקות המורכב מבנות המשפחה וחברות קרובות. המפגשים בביתך, בבית קפה, בטבע – בכל מקום שיהיה לכם נוח. ההתמקדות היא בכלה, אך במסגרת מס' מפגשים ובהתאם לצורך ניתן להיפגש גם עם החתן (או החותנת....). נראה לי שמתנה כזו, כשהיא  ניתנת מהנשים הבוגרות והמנוסות יותר היא הזדמנות נפלאה לחיבור בין דורי. אך גם כשאישה מפרגנת לעצמה זמן איכות שאינו ממוקד בחומר אלא בה עצמה, זוהי מתנה נהדרת. החתונה לוקחת היום את המתחתנים למסע מוחצן חזק מאד, וחיזוק העוצמה הפנימית נראה לי הכרחי כדי לעבור את חווית החתונה בדרך שלמה יותר". וכפי שאמרה חן, שהתחתנה לפני חודש:" לקראת החתונה הייתי מתוחה מאד. ההוצאה הענקית, הדרישות של כל משפחה – יצרו אצלנו תחושות קשות וכבר לא הייתי בטוחה בבחירה שלי. במפגשים עם ענבל הצלחתי "לנקות" את הרגשות, לראות מחדש את הבחירה שלי באהובי, לראות את המסע המשותף שלנו ולהתרגש מחדש באמת מהחתונה. ענבל הייתה לגמרי בשבילי, הקשיבה לי בדיוק כמו שאף אחת לא הצליחה, בלי עצות ורעיונות אלא רק עם חיזוק ועידוד. בעזרת התקשור ראיתי דברים שקודם היו פחות ברורים לי לגבי הבחירה שלי. הייתה זו מתנה שתלך איתי עוד זמן רב.."

ענבל מיוחס, פנים אל מול פנים 052-5455386


תגובה 1:

  1. כמה שזה כיף שיש משהי כזו מדהימה שמלווה אותך באמת ברגעי הלחץ והחששות האלו ,של השלבים שליפני החתונה .אני היתי כלה כול כך לחוצה ועצבנית ,דבר שלא אופייני אצלי בדרך כלל, אפילו את שמלות כלה שלי לא יכולתי לסבול, ובכתי ללא הפסקה. אולי אים גם אני היתי זוכה לאישה כזו,כול תהליך החתונה לא היה זכור לי לכזה קשה ומתיש .

    השבמחק